Драйвер двигуна постійного струму 5-24 В, багатофункційний реверсивний контролер, 0.1-999.9, 1-9999
- В наявності
- Оптом і в роздріб
- Код: 102045
605,43 ₴
Показати оптові ціниОсобливості:
1. Подвійний блок живлення (два блоки живлення не можуть працювати одночасно): Джерело живлення 1, DC 6.5-25V; Джерело живлення 2, DC 5V.
2. Робочий струм: (нормальний режим) струм у режимі очікування 41 мА, робочий струм 83 мА; (енергоощадний режим) струм у режимі очікування 7 мА, робочий струм 44 мА.
3. Є три вхідних порти керування: керування вперед (FWD), керування назад (REV) і керування зупинкою (STOP).
3. Два режими вхідного тригера: режим низькоімпульсного тригера та режим низькорівневого тригера.
4. Час затримки: 0,1-999,9 секунд, 1-9999 секунд, 19999 хвилин.
Час циклу: без циклу, 2-99 циклів, завжди цикл.
5. Три індикатори: індикатор руху вперед (F LED), індикатор руху назад (R LED), індикатор зупинки (S LED).
6. Струм навантаження реле рекомендується менш ніж 5 А.
7. Це багатофункціональний DC/AC двигун вперед і назад контролер із декількома режимами керування. Багато функцій керування можуть бути отримані через розумні параметри.
Порт:
DC 5.5 жіночий: Джерело живлення 1, живлення DC 5V
VIN: живлення 2 сприятливе, живлення DC 6.5-25V
GND: джерело живлення 2 негативний
FWD: керування входом уперед (частковий функціональний режим недіяльний)
REV: Керування зворотним входом (частковий функціональний режим не дійсний)
STOP: Керування входом зупинки (частковий функціональний режим недіяльний)
M+: Позитивний сигнал двигуна
M-: Двигун негативний
P+: Позитивна клема для живлення двигуна
P-: Негативна клема для живлення двигуна
Технічні характеристики:
Джерело живлення: DC 6.5-25V, DC 5V
Робочий струм: 83mA
Струм очікування: 41mA
Струм навантаження реле: <5A
Час затримки: 0.1-999.9 секунд, 1-9999 секунд, 19999 хвилин
Розмір: 8*5 см
Вага: приблизно 51 г
Режим тригера:
1 Низький імпульс тригера (тригер падіння фронту)
2 Тригер низького рівня (тригер наростального фронту)
Таймер:
T1: Таймер прямого хода
T2: Таймер зворотного ходу
T3: Таймер зупинки
Одиниця часу: 0,1 секунди, 1 секунда, 1 хвилина
Дія реле:
Двигун вперед: Реле 1 увімкнений, реле 2 вимкнене, світлодіодний індикатор F блимає.
Реверс двигуна: Реле 1 вимкнене, реле 2 увімкнений, світлодіодний індикатор R блимає.
Зупинка двигуна: реле 1 вимкнене, реле 2 вимкнене, світлодіодний індикатор S блимає.
Заводські параметри:
Одночасно натисніть кнопки "++" і "--" і утримуйте їх упродовж 5 секунд.
Режим енергозбереження:
Натисніть і утримуйте кнопку "OK" упродовж 5 секунд, щоб увійти в "Режим енергоощадження". Натисніть і утримуйте кнопку "OK" упродовж 5 секунд, щоб вийти з "Енергоощадного режиму". У режимі енергоощадження просто вимикається цифрова трубка та світлодіодний індикатор, інші функції працюють нормально.
Режим функціонування:
F-01
Після ввімкнення живлення двигун рухається вперед T1 раз; потім двигун зупиняється T3 раза; потім двигун рухається назад T2 раза; так повторюється Nx раз. Коли спрацьовує порт STOP, двигун негайно припиняє роботу. (Порт FWD, REV недійсний)
F-02
Ця функція є варіантом F-01. F-01 запускається безпосередньо після увімкнення живлення, але для запуску F-02 необхідно спрацьовувати порти FWD або REV.
F-11 (Тригер реверсивний 1)
Спрацьовує порт FWD, двигун рухається вперед упродовж часу T1 і автоматично зупиняється (швидко захистити двигун, упродовж періоду затримки спрацьовано порт REV, щоб зупинити час T3, а потім поверніть час T2, зробіть порт FWD, , щоб повторити час T1).
Під час спрацьовування порту REV двигун реверсує час T2 і автоматично зупиняється (для захисту двигуна в період затримки спрацьовує порт FWD для зупинки часу T3 і потім часу T1 вперед, а порт REV реверсує час T2).
Коли спрацьовує порт STOP, двигун зупиняється негайно, незалежно від того, чи йде двигун вперед, чи назад.
F-12 (Реверсивний тригер 2)
Під час спрацьовування порту FWD двигун рухається вперед упродовж часу T1 і автоматично зупиняється (впродовж періоду затримки, за винятком спрацьовування порту STOP, інші порти недіяльні).
Під час спрацьовування порту REV двигун повертається назад упродовж часу T2 і автоматично зупиняється (впродовж періоду затримки, за винятком спрацьовування порту STOP, інші порти недіяльні).
Під час спрацьовування порту STOP двигун зупиняється негайно, незалежно від того, чи йде двигун вперед, чи назад.
F-21
Коли порт FWD є на низькому рівні, двигун рухається вперед, і після відпускання порту FWD двигун зупиняється.
Коли рівень порту REV низький, двигун працює у зворотному напрямку, і після відпускання порту REV двигун зупиняється.
У цьому режимі порти FWD і REV не можуть бути одночасно під'єднані до низького рівня, а порт STOP недійсний.
F-22
Коли порт FWD є на низькому рівні, двигун рухається вперед, а після відпускання порту FWD двигун зупиняється.
Коли порт REV є на низькому рівні, двигун працює у зворотному напрямку, а після відпускання порту REV двигун зупиняється.
У цьому режимі порти FWD і REV не можуть бути під'єднані до низького рівня одночасно, під час спрацьовування порту STOP двигун негайно зупиняється.
Настроювання параметрів:
Є три меню: Робоче меню, Функціональне меню, Меню параметрів.
Примітка: Під час входу в "Функційне меню" або "Меню параметрів" модуль і далі працює у звичайному режимі (зворотний відлік і тригер працюють нормально). Встановлені параметри дійсні тільки після повторного вмикання живлення.
1. Увімкніть живлення, щоб перейти в робочий стан (Рабічне меню).
Якщо активною функцією є F-01, двигун запускається безпосередньо, а на цифровій трубці виводиться зворотний відлік. Після завершення операції виводиться F-01.
Якщо активною функцією є інша функція, наприклад F-11. Тоді на цифровому індикаторі виводиться F-11. Після спрацьовування цифрова трубка показує зворотний відлік. Після завершення операції виводиться F-11.
- Ціна: 605,43 ₴