EL-50448 TPMS активатор датчиків тиску в шинах, OEC-T5
- Готово до відправки
- Оптом і в роздріб
- Код: 101466
292,08 ₴
Показати оптові ціниНазва продукту: пристрій скидання тиску в шинах
Застосовні моделі: GM всіх серій
Система контролю тиску в шинах (TPM) через комбінацію приладів приладової панелі (IPC), модуль керування кузовом (BCM), модуль керування кузовом
(BCM), чотири радіочастотні датчики тиску та послідовні ланцюги передавання даних для виконання функції зчитування даних системи контролю тиску в шинах. Процедуру повторного зчитування даних із датчиків необхідно виконувати після кожної зміни шини, заміни модуля керування кузовом або датчика. Після ввімкнення режиму повторного зчитування ідентифікаційний код кожного датчика зчитуватиметься в пам'ять модуля керування кузовом. Під час зчитування ідентифікаційного коду датчика модуль керування кузовом видає звуковий сигнал, що вказує на те, що датчик випустив ідентифікаційний код і що він був отриманий і рахований модулем керування кузовом. Для визначення правильного розташування датчика модуль керування кузовом має зчитувати ідентифікаційні коди датчиків у правильному порядку. Перший рахований ідентифікаційний код належить до лівої передньої позиції, другий — до правої передньої позиції, третій — до правої задньої позиції та четвертий — до лівої задньої позиції. Лампи покажчиків повороту спалахують окремо, вказуючи на правильну послідовність зчитуваних позицій.
Діагностика функціонування датчиків за допомогою приладу EL-50448 або аналогічного інструменту
Кожен датчик має внутрішню низькочастотну котушку. Коли контроль тиску в шинах використовується в режимі Enable, для активації датчика генерується низькочастотний передавальний сигнал. У режимі читання датчик реагує на низькочастотну активацію передавання сигналу. У режимі зчитування показань датчика тиску в шинах, коли модуль керування кузовом отримує сигнал передавання даних у режимі зчитування, він присвоює ідентифікаційний номер датчика положення автомобіля, що відповідає послідовності зчитування.
Функції датчиків — використання методів підвищення/пониження тиску
У стаціонарному режимі кожен датчик виробляє вибірку для вимірювання тиску кожні 30 секунд. Якщо тиск повітря в шині збільшується або зменшується більш ніж на 8,3 кПа (1,2 psi) проти останнього виміру, негайно здійснюється повторне вимірювання для підтвердження величини зміни тиску повітря. Якщо тиск повітря дійсно змінився, датчик передає дані в режимі зчитування. У режимі зчитування показань датчика тиску в шинах, коли модуль керування кузовом отримує сигнал передавання даних у режимі зчитування, він присвоює ідентифікаційний код датчика положення автомобіля, що відповідає послідовності зчитування.
Зупиняння режиму повторного зчитування
Режим повторного зчитування змінюється, якщо вимикач запалювання перекладається в положення OFF або якщо датчики не зчитуються впродовж понад 2 хвилин. Якщо режим повторного зчитування змінюється до зчитування першого датчика, то зберігається вихідний ідентифікаційний номер датчика. Якщо режим повторного зчитування скасування після зчитування першого датчика, то відбудеться таке:
? Усі збережені ідентифікаційні коди датчиків у пам'яті блока керування кузовом стануть недіяльними.
? На дисплеї інформаційного центру водія замість тиску в шинах зображатимуться прориски.
Буде встановлена помилка DTCC0775.
У цьому разі для нормальної роботи системи необхідно повторити процедуру повторного зчитування.
Процедура повторного зчитування даних системи контролю тиску в шинах
ПРИМІТКА: Якщо для увімкнення режиму повторного зчитування використовується програма Troubleshooter, то датчик має бути активований за допомогою приладу для контролю тиску в шинах. Під час використання цього переважного методу будь-які інші помилкові сигнали датчика не впливатимуть на процедуру повторного зчитування. Якщо під час запуску на спеціальному приладі зображається повідомлення про конкретний датчик, але звуковий сигнал не подається, це пов'язано з тим, що сигнал датчика блокується іншим компонентом, просто поверніть осердя вентиля колеса в інше положення.
Якщо режим повторного зчитування активований за допомогою кнопки інформаційного центру водія, можливо, доведеться використовувати інструмент контролю тиску в шинах або метод збільшення/зменшення тиску. Перед виконанням процедури за допомогою цього методу переконайтеся, що одночасно не виконується жодна інша процедура зчитування або що поруч не є інший автомобіль, обладнаний системою контролю тиску в шинах, який виконує регулювання тиску в шинах. Інші автомобілі, що рухаються, обладнані системою контролю тиску в шинах, можуть подавати помилкові сигнали, які можуть бути неправильно раховані. Якщо під час виконання процедури зчитування з будь-якого з клаксонів автомобіля лунає стрейкотний звук, то, найімовірніше, зчитується показання не того датчика, і процедуру необхідно скасувати та почати заново. У цьому разі настійно рекомендується проводити процедуру повторного зчитування даних моніторингу тиску в шинах далеко від інших автомобілів. Якщо активація конкретного датчика не призводить до звукового сигналу, можливо, сигнал датчика блокується іншим компонентом, просто поверніть шток вентиля колеса в інше положення.
Основні методи усунення несправності під час діагностики
1. Увімкніть стоянкове гальмо (тільки для механічної коробки передач).
Встановіть вимикач запалювання в положення ON і за допомогою діагностичного пошуку несправностей активуйте режим "Tire Pressure Sensors Learn". Якщо ви почуєте два сигнали клаксону, отже, режим повторного зчитування активований. Водночас загориться лівий передній покажчик повороту.
3. Починаючи з лівої передньої шини, притисніть антену приладу для контролю тиску в шинах, спрямовану вгору, до боковини шини біля обода в осердя. Натисніть і відпустіть кнопку запуску та дочекайтеся звукового сигналу. Після звукового сигналу інформація з датчика буде рахована, і засвітиться лампочка покажчика повороту для наступного положення, яке необхідно вважати.
4. Після того як прозвучить звуковий сигнал і загориться правий передній покажчик повороту, повторіть крок 3 для інших трьох датчиків у такому порядку:
4.1 Правий передній
4.2 Правий задній
4.3 Лівий задній
5. Коли лівий задній датчик буде раховано, а звуковий сигнал прозвучить двічі, процес зчитування буде завершений, і модуль керування кузовом вийде з режиму повторного зчитування.
6. Встановіть вимикач запалювання в положення OFF і відрегулюйте тиск у всіх шинах до рекомендованих значень. Див. розділ "Сертифікат відповідності, наклейки на шини, противугільні наклейки та наклейки з ідентифікаційним номером сервісної частини".
Альтернативний метод активації повторного читання інформаційного центру водія
1. Увімкніть стоянкове гальмо (тільки для механічної коробки передач).
2. Встановіть замок запалювання в положення ON і активуйте режим повторного зчитування за допомогою керування дисплеєм інформаційного центру водія (DIC). Два звукові сигнали свідчать про увімкнення режиму переперегляду та вмикання лівого переднього покажчика повороту.
3. Починаючи з лівого переднього колеса, активуйте датчик тиску в шинах одним із таких способів:
Спрямовуючи антену приладу для контролю тиску в шинах вгору, притисніть його до боковини шини біля ободи в осердя. Натисніть і відпустіть кнопку запуску та дочекайтеся звукового сигналу. Щойно прозвучить звуковий сигнал, інформація з датчика буде рахована, і засвітиться лампочка покажчика повороту для наступного положення, яке необхідно вважати.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ: Перекачування шин може призвести до травм або пошкодження шин і коліс. У разі збільшення тиску в шинах не перевищуйте максимальний тиск, вказаний на боковині шини.
? Після закінчення 8-10 секунд час збільшення/зменшення тиску в шинах буде досягнуто, і звуковий сигнал може бути недостатнім або тривати до 30 секунд. Після звукового сигналу інформація з датчика зчитується, і спалахує сигнал повороту для наступного положення.
4. Після того як прозвучить звуковий сигнал і загориться правий передній покажчик повороту, повторіть крок?3 для інших трьох датчиків у такому порядку:
4.1 Правий передній
4.2 Правий задній
4.3 Лівий задній
5. Коли лівий задній датчик буде рахований, і звуковий сигнал прозвучить двічі, процес зчитування буде завершений, і модуль керування кузовом вийде з режиму повторного зчитування.
6. Встановіть вимикач запалювання в положення OFF і відрегулюйте тиск у всіх шинах відповідно до рекомендованих значень. Див. розділ "Сертифікат відповідності автомобіля, етикетки шин, протиугінних пристроїв та ідентифікаційних номерів сервісних деталей".
Датчик тиску в шинах TPMS Інструмент для активації EL-50448 OEC-T5
Для автомобілів, обладнаних системою контролю тиску в шинах (TPM) з частотою 315 або 433 МГц, "Процедура перевчання датчика" має здійснюватися після заміни шин, а "Процедура перевчання датчика" має здійснюватися після обладнання автомобіля системою контролю тиску в шинах (TPM) з частотою 315 або 433 МГц. Для автомобілів, обладнаних системою контролю тиску в шинах (TPM) з частотою 315 або 433 МГц, "Процедура повторного навчання датчика" має здійснюватися після заміни шин, заміни модуля приймача дистанційного керування замками дверей або заміни датчика тиску в шинах. Ця процедура може бути зроблена за допомогою спеціального інструменту EL-50448.
- Ціна: 292,08 ₴